Oj!

2010-09-24 |10:12:38
Igår när vi storhandlade så slog vi till & köpte 4 paket med ersättning, vilket är hur mycket som helst.
Men det är himla skönt att ha hemma, så vi slipper springa & handla det hela tiden.
Först tog vi 6 paket, men sen kom jag på att när Leo blir 4 månader så får han börja med NAN 2 istället för 1.
Så därför tog vi bara 4 paket.
Men det var verkligen som en chock där i affären,
är vår lilla gris redan så stor? snart 4 månader.
MÅNADER. Herregud, vår lilla gris som bara var 4 dagar första gången vi storhandlade med honom.
Vår lilla gris som var så himla liten, har han gått & blivit en stor kille nu?
Leo 3 dagar, lillkillen!
------------
Leo, 3 hela månader!
--------
lite skillnad?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!