bakisgrabbar

2011-04-10 |08:12:51
när jag kom till jobbet möttes jag av en bakis-alkohol-supa-doft,
mums tänkte jag & öppnade överallt så den härliga doften vädras ur.
Vårat fotbollsgäng här på hotellet har partat hårt, om jag bara ska bedömma av antalet flaskor som stod här nere i lobbyn när jag kom.
Jag har gjort 4 satser äggröra, 3 bläck bacon & extra mycket av allt annat.
Vi får se hur långt det räcker, när man är bakis har man ju en tendens att käka en hel del (talar av egen erfarenhet).
Har lagt upp extra många rostmackor också, det vet jag att jag älskar att äta av när jag är lite småbakis.
Med kall oboy & massa lemoncurd! MUMS!

Vad äter ni till frulle när ni är bakis?
Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag önskar att jag också får äta hotellfrukost, det är ju hur gott som helst , speciellt när man är bakis ;)

2011-04-10 @ 10:25:40
URL: http://lindamedfler.blogg.se/
Postat av: Betty

Hej, jo jag har det bra, eller jag har längtat hem många gånger men nu är ju inne på slutspurten nu och jag är nog ganska nöjd med min tid här fast det har varit stvårt både att visa fram fötterna och annat. Har flyttat säkert 5 gånger vilket också har varit jobbigt men hoppas det är över nu:)

Har inte sett henne tror jag, hänger inte så mycket i baren;) men om jag får syn på henne så ska jag hälsa med en kram från dig det lovar jag:)

Hoppas allt är bra med dig, D och Leo:)

2011-04-10 @ 22:22:01
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!