lördag morgon

2011-04-16 |07:29:03
jag vaknar av tidningen klockan 5 & tänker först att jäklarns, nu blir jag sen.
Kommer sen på att det är lördag & somnar om en stund.
sen går jag upp & ger Leo lite välling eftersom han har vaknat & börjat gnälla.
Stackars lilla grisen är genomförkyld igen, usch & fy!

Han snorar hela tiden & näsan är jätteröd,
han hostar & är gnälligare än gnälligast :( Stackar liten!
Igår vaknade han till&med på kvällen & fick mysa med mamma &pappa i soffan, han fick till&med se på bigbrother ;) tur att han inte förstår allt han ser än, det vore nog inge vidare att utbilda honom med såna tvprogram.

Hur som, tonight is the night!
Jag är redo till tusen & ber till alla gudar som finns att Leo ska må bättre sen,
så han sover bra inatt & är en glad kille.
Linurtan gav mig en smått&gott-påse igår, med massa fina tunikor & outfits,
ska bara försöka välja någon av dom. Tusen tack, bästa du!

Nu ska jag sörpla min supergoda kopp te,
tänka sig att lite vatten med en påse i + en skvätt mjölk kan vara så jädrans gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!