Kort

2011-08-28 |05:52:25
Jag & D ska separera, 1/10 flyttar vi åt varsitt håll om allt går som det ska med lägenheterna.
Det här var en sjukt svårt beslut, som vi var tvugna att ta efter många långa pratstunder.
Vi är vänner & det är otroligt skönt faktiskt, även om allting gör ont just nu.
Tiden läker alla sår säger man ju, så vi får hoppas att den läker det här också.
Jag kommer alltid älska D, han är Leos pappa & har varit en stor del av mitt liv i 3 år.

Där har ni det, anledingen till bloggtorkan.
Snälla, döm oss inte att vi "ger upp för lätt" eller något annat.
Jag behöver erat stöd mer än någonsin nu, då jag är bräcklig & jäkligt sårbar just nu. 

Tack för att ni finns, jag LOVAR att jag ska försöka fortsätta blogga inom kort!
Pusskalas!
2 stycken nykära för 3 år sen, du kommer alltid vara en del av mig <3

----



Kommentarer
Postat av: Ews

Massor med modiga kramar!

2011-08-28 @ 10:19:19
Postat av: N I N A

Ingen kan någonsin berätta för er vad som är rätt för just er. Jag tycket det är starkt att ni ändå tagit upp det och gör något åt det. Är det egentligen så mycket bättre att leva i en lögn? Blir ens barn lyckliga av det? Jag och M har båda skilda föräldrar. Ms föräldrar gick åt varsitt håll när han var i Leos ålder. Mina kämpade på tills jag var nästan 6 år, men deras relation var så pass infekterad att vi barn kommit emellan deras hat. Ms föräldrar gick som sagt skilda vägar innan det hade hunnit så långt. Jag tror att det viktigaste är att man som föräldrar är lyckliga, då mår barnen som bäst. Och om ni nu bor på skilda håll, vad gör det? Jag antar att Leo kommer vara det viktigaste för er ändå och ni gör säkert det bästa av den här situationen. Lycka till. Kan inte ens förstå hur tungt det måste kännas. Var stark!

2011-08-28 @ 10:55:40
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Andrea

Massor med kärlek och tusen kramar från mig <3

2011-08-28 @ 12:38:39
URL: http://andrealarsson.myshowroom.se
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Massa styrkekramar till dig. Du ska se att det kommer någonting bra ur det här, det gör det alltid. <3! Kramar

2011-08-28 @ 15:29:40
URL: http://annaceciliat.blogg.se/
Postat av: Emma

Styrke kram <3

2011-08-28 @ 22:42:03
URL: http://www.lillalismamma.blogspot.com
Postat av: Sandra

|kramar från mig|

2011-08-29 @ 01:07:29
URL: http://ajaa.blogg.se/
Postat av: säs

Bästaste Märy, du är en stark tjej & mamma som kommer ta dig igenom vad som. Jag hejjar på dig & du vet precis vart jag finns! Pussar

2011-08-29 @ 10:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!