mobilbilder

2011-02-15 |19:28:45

En sovande gris påväg hem från bvc förra veckan.
-----

Pappa D & Leo kikar på Pingu, väldigt intressant!
---

Såhär mycket snö kom det bara sådär, i helgen!
USCH! (Även fast det ser rätt mysigt ut på just den här bilden..)
-------


Jag själv var ett snömonster!
-------

Världens gladaste kille!
----

En jättejättetrött liten kille <3
-------

En liten kille som har halvsomnat i pappas knä.
---------



MATDAGS!
------

Badpojken, som har sin Pingvin-tvättvante på huvudet. Snyggt!
-------

Såhär varmt & skönt var det här igår morse, nästan så man svettades!
-----------


Resultatet när jag bakade min mammas otroligt goda russinbröd - PERFEKT!
--------


Vi tog en liten kort promenad ute i snön igår, Leo fick inviga sin fina pulka!
-----

Leos fina hälsning, igår på Alla hjärtans dag.
------

Sådärja, nu har jag inte lika mycket skuldkänslor längre.
För nu har ni fått lite bilder att kika på en stund, bra va?
Om ni ursäktar, så behöver jag kräkas. igen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: N I N A

Snö... usch! Här i Halmstad har det varit helt snöfritt och fina cykelvägar nu i över 1 vecka :D

2011-02-16 @ 16:46:07
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!