tvångsbloggning

2011-02-08 |20:44:34
En viss person, som är himlans farlig & skrämmande,
har hotat mig med spank om jag inte bloggar lite mera.
Så, rädd & feg som jag är,
så lyder jag hennes minsta vink!

Så, vad har hänt idag?
Jag kom till jobbet runt 13.15, för jag tänkte att oj,vad jag är ute i god tid, då hinner jag äta i lugn & ro.
Men icke då! Det var full rulle här & jag fick raskt ställa mig & hacka salladsgrejer på en gång, så där rök min lunch fortare än den där brinnande bocken som alla ska tända på..
Sen var det bara att ta tag i diskberget, eller diskbergen kanske man ska säga.
Klockan 16.30 var jag i stort sett färdig, & russinhuden var ett faktum.

Jo just ja, sen tänkte jag att jag skulle ta itu med alla tombackar här uppe,
& ta ner dom i källaren, en gång för alla!
Sagt & gjort, jag släpade & kämpade & jobbade.
TRETTON tombackar släpade & staplade jag där nere, plus x antal kartonger & 3 soppåsar som stank äckelpäckel.
När jag nästan är färdig med mitt släpande öppnas en dörr & min chef kikar in & säger lite lätt :
"Hehe, hur går det?"
JA HUR FASEN TROR DU ATT DET GÅR? JAG STÅR I EN SVETTPÖL STOR SOM ATLANTEN, MEN HJÄLP MIG INTE, NEJ GÖR INTE DET!" . .. Tänkte jag, men eftersom jag nu är en sån tvättäkta svensk fegis, så sa jag ingenting utan bara log lite tillbaka.

Hm, jag måste lära mig att inte vara så feg.
hur lär man sig det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

moahahaha nu är jag nöjd och du slipper spank.. fast, du kanske vill ha lite ändå? ;)

2011-02-08 @ 20:49:26
URL: http://linneaochlewis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!