hemljuvahem

2011-01-13 |14:25:21
nu är vi äntligen hemma efter en 3-4 timmars lång bilfärd,
som jag & kära syster delade på.
Leo höll sig mestadels lugn & snäll i bilen.
Nu njuter han av att vara hemma bland sina leksaker,
han ger ifrån sig glädjetjut hela tiden.
Jag njuter av att kunna värma Leos mat i en micro,
& av att inte behöva skrika till D när vi pratar.
Missuppfatta inte, jag älskar min mormor & morfar mer än vad ord kan beskriva,
men ibland får man för mycket av det goda.

Borta bra, men hemma bäst helt enkelt.

Snart ska jag vila en lååång stund,
för att sen ta en varm & skön dusch.
Ikväll blir det god mat & mys i soffan med mina finaste killar & en galen Tuffe som jag faktiskt har saknat.
Jag tror det är viktigt att komma bort ibland, så man uppskattar det man har mer.
Bilder kommer senare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!