Kissunge!

2011-01-09 |18:43:55
Leo skulle sova en stund nu på eftermiddagen/kvällen,
men han gnäller & gnäller & gnäller & gn..ja, ni fattar.
Så jag gick in & kollade läget, känner på blöjan & tänker att "mja, den är verkligen inte full, men byter den väl då."
Så jag knäpper upp hans bodysuit i grenen & drar av blöjan, vänder mig om för att hämta en ny blöja (han ligger kvar i spjälsängen), vad hör jag då?
SKVALP SKVALP!
Jag vänder mig om blixtsnabbt & ser en otroligt nöjd liten Leo, som precis har kissat ner både sig själv & sängen.
Jag skrattar åt honom & lägger honom på en sån där plastad frotté-handuk, på golvet, helt nakenfis.
Där ligger han & tittar på när jag sliter med att bädda om hans säng,
& då börjar han gapskratta! Sådär som på filmen jag la upp igår.
Haha, onda lilla unge! Snacka om skadeglädje!
Nu ligger han & är nakenfis framför tv'n,
vi tittar på "Vad blir det för mat".
(handduken är lite skydd för D's grejer, som gärna inte vill få en kisstråle på sig)
----------

Kissungen <3
-------

Justja, här kommer lite bilder från badhusbesöket,
dom är otroligt immiga eftersom det är galet varmt inne på badhus ;
Badpojken!
-------
& här är Leo i en jättesöt body han fick från sin mormor & morfar ;
En jättesöt nalle på rumpan!
-----
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!