yesterday

2011-01-08 |08:55:43
igår tog vi vårat pick & pack,
för att åka till D's mormor lååångt bort.
Vägen var snöig, men helt okej.
Vi fikade & åt jättegott, mumsfillibabba!
Jag, D & Leo åkte hemåt sen igen vid 21-tiden,
så vi var hemma runt 00-01.
Då var Leo överpigg & hoppade runt i vår säng.
eller ja, han hoppade så gott en halvåring kan göra.
Tillslut somnade han, åt igen vid 5.30 & sen vaknade han vid 8 & då skulle vi minsann gå upp.
Pappa D låtsassov, så det var Mammamäry som fick ta det roliga uppdraget att gå upp ur sängen & leka med grisen.
Nu sitter han på golvet, på sin "ludde" från ikea.
han leker så sött med sina leksaker, & ger ifrån sig lite nöjda ljud då & då.
Gullgrisen där!

Idag blir det en lugn dag, är helt slut av alla aktiviteter.
Möjligtvis blir det myskväll hos Linurt & hennes fina mage,
samt kika på bilderna från när dom var på Tittut igår.
Mysigt gånger en miljon!

Nej, nu gnäller Leo lite,
bäst att busa en stund.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!