semesterbilder!

2011-07-24 |10:52:29
Äntligen har jag tagit mig i kragen & lagt in bilderna från både mobilen & digitalkameran,
så här kommer ett underbart bildregn ;


En superduperglad kille ungefär halv fyra på natten, påväg till Ungskär.
--

Sen sov han tillslut, i 20 hela minuter!
--------

Framme! Leo sitter i vagnen & umgås med sin gammelmorfar & mormor.
------

En buskille som springer runt bland de små husen!
-------

Leo & hans gammelmorfar.
-------------

Ute på promenad, med en sovande gris i vagnen.
-----------

En söt kille vid matbordet.
------------

Jag, Leo & hans mormor & morfar åkte in till fastlandet en dag för att handla.
Här äter vi lunch, Leo fick i sig 2 ½ pannkakor!
-----------

Vällingdags innan det är godnatt.
-------------

Vi fick EN dag med strålande sol!
-------

Busar på bergen med mormor.
----------

Springa & busa!!
----------


Mormor hade köpt en liten pool till Leo, som han fullkomligt älskade!
-------

Efter badandet i poolen duschade jag & leo, & han fick nya kläder.
Tre sekunder senare hade han dykt i poolen igen, med kläderna på..
---------

Medans Leo sov en liten lur så solade jag lite, åhå så skönt!
------

En nyvaken morgonbuse!
----------

En tuff kille testar sin nya jacka som han fått av sin bästa mormor!
-----------

Smakar mjölk på ett himla konstigt sätt!
------------


Busar med mormor!
---------


Busungen springer runt på berget.
---------

Leo & hans gammelmorfar.
-----------

Leo & jag delar på en glass, mums!
------

Kör bil med morfar!
---------

Sitter lite hos gammelmorfar.
----------

Fruktstund i solen, mumsfillibabba!
---------

Grillar med morfar.
---------

Leo pekar på vad han vill ha när det är dags för mat!
--------





En glad gris påväg hem!
---------


Kommentarer
Postat av: Mormor/Mamma

Vilka underbara bilder, saknar er pusssss

2011-07-24 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!