Leo

2011-06-28 |08:37:48
Fick precis ett sms från Therese "Grattis på Leos namnsdag!".
Bra att någon har koll, för det hade verkligen inte jag!
Grattis älskade lilla buskillen, på din andra namnsdag.

Termometern visar 24,5 & det är härligt! Det blir klänning & tunna tights idag, skönt som tusan!
Senare blir det jobb, blä för att jobba när det är så underbart väder.
Den 18 juli blir det nog regnblask i två veckor framöver eftersom jag då går på semester, lika bra att ställa in sig på det så blir jag ju bara superglad om det nu skulle vara fint väder. Smart, eller hur?

Nu ska jag mumsa upp min macka & kopp te (ja,jag dricker te trots värmen, jag måtte vara galen!),
sen väcka Leo för att slänga ner honom i vagnen & puffa iväg mot nya äventyr!
(mot Pagen iallafall, sen får vi se var vinden bär oss ;) ..)





En underbar bild på mormor & Leo på midsommarafton
Kommentarer
Postat av: Mormor/Mamma

Vilka goa dubbelhakor, men jag älskar min lilla gris och hans mamma

2011-06-28 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!