stora killen

2011-06-17 |09:52:42
Igår firade vi Leo med en underbar grillkväll hos fröken LinneaBe,Lewan & Jimyboyen ute på Arnö.
Killarna sprang & lekte massor, slogs lite & tog till tänderna ibland. Skitungar <3
--------------------------------------

Leo kan numera längre "sträckor", herregud vad fort det gick.
tänk att det var ett år sen vi var på bb & mamma + sis kom & hälsade på oss såhär på morgonkvisten.
det går inte att förstå att Leo bara var en liten pluttunge då, min bästa bästa kille.

Såhär såg det ut för ungefär ett år sen, varning för BIGMAMA!



Precis inkommen till förlossningen, lägg märke till mina otroligt snygga trosor!
----------

En mycket väl kontrollerad mage
---------

Ont ont ont, bara någon timme innan Leo föds.
------

Världens lyckligaste mamma, med världens vackraste son <3
---------

nästan exakt ett år sen; en supermegatrött&lycklig mamma & Leo .
-------

Mina finaste killar, på bb
-------

Återigen på bb
---------

En trött & lycklig familj
------------

Världens finaste Leo, bara någon dag gammal.
-------

& såhär ser grisen ut idag, världens bästa kille!
---------


Sådärja, det var lite nostalgitrip.

Nu blir det 1årskontroll på bvc, gissar på 12-13 kilo för nu är han en tung kille.


Kommentarer
Postat av: 20 år och mamma

Det är så fint med ett nytt liv, vackraste som finns. Så underbart sjukt hur fort de utvecklas på ett år, från att ligga som små knyten och vara 50 cm långa till att gå och säga sina första ord. Kärlek på det <3

2011-06-17 @ 12:19:04
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Tina Ericsson

Världens finaste 1-åring, puss

2011-06-17 @ 15:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!