bilder!

2011-03-30 |12:28:21
Leo tog sig en tidig lunchlur,
så jag passade på att tömma digitalkameran lite.
Här kommer ett underbart bildregn på världens finaste kille ;




Leo & Mamma Märy. Lägg märke till hans låd-hatt ;)
-------


Grabben gillar cola ;)
-----



En busig Leo som har fullt upp med alla sina leksaker.
-------


En jätteglad kille som kan STÅ själv i flera sekunder!!
--------



PUSSKALAS! (slemmigt & med en del bitande från Leos sida, men ändå himla mysigt!)
---------





Världens finaste kille som tar en liten middagslur <3
-----


Leo Emanuel Alexander Princis,
mamma & pappa älskar dig mer än allt!
Kommentarer
Postat av: Betty

Ja lite taskigt men bättre det än att sova i konferenrummet som jag gjorde förra helgen.

Jo tack jag tycker om det, fast jag känner mig ganska dålig, alltså det är en stor belastning kan jag känna att inte kunna språket, man går miste om så mycket då. Men jag trivs bra, bättre än min förra praktik:)

2011-03-30 @ 22:28:27
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!