ramla ihop i en liten hög

2011-03-03 |07:00:57
snart gör jag nog det.
Leo sov visserligen bra inatt, vaknade bara vid 2 & sen ville han gå upp vid 06.15,
så här sitter vi. Jag & Leo. Framför Vakna med the vocie på tv'n, Leo busar & jag smuttar på en kopp te.
Tuffe går runt & skriker/galar värre än någonsin, kära lilla tuffesson. Så fort vi får lite pengar över så blir det att ta bort hennes kvinnligheter så hon slutar, stackars tuffssan.

Nu tog Leo högtalardosan, utan att han tror att jag ser det. Han verkligen smög upp hela handen & tog dosan så försiktigt han kunde, haha gullungen där.

Nej fy vad trött jag är, huvudvärken har inte gett sig sen igår kväll & jag vill bara lägga mig i sängen & sova i tusen år.
Blä vad gnälligt, men utan sömn klarar man sig inte särskilt länge, eller vad säger ni?
Ska försöka somna en stund när Leo väljer att ta en lur nu på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, jobbigt... sömn behöver man definitivt för att må bra.... Jag blir sur och grinig för minsta lilla sömnbrist. ändå har

jag ju inte sovit en hel natt på över 1 år nu, haha, så på nåt sätt har man nog vant sig lite ;)

Hoppas ni får en fortsatt bra dag!

2011-03-03 @ 09:50:46
URL: http://Trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!