Älskade du

2011-11-01 |06:54:20

D överraskade mig precis med mysfrukost. Han är bäst!

Kommentarer
Postat av: N I N A svarar

Ja men eller hur! Du har ju ett heltids jobb (?) och mamma, måste vara en riktig utmaning detta :/ Bättre att stanna och vara nöjd än pressa sig ner och må dåligt :) Ja usch jag har inte ens fått barn och jag har en mage som är randig som en zebra, blä. Men det är väl precis som allt annat, lära sig att acceptera och leva med helt enkelt :) -jag har ju bara mig själv att skylla!

2011-11-02 @ 15:11:42
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!