Roadtrip

2011-09-03 |09:25:43
Lite smått iallafall.
Dagen kommer bjuda på en tur till Norrpan för att införskaffa bilbarstol nummer två, så Leo kan åka med både mig & D utan att vi ska behöva flytta över stolen mellan bilarna hela tiden.
Yes, jag sa bilarna. Min underbara pappa har skaffat mig en bil! Jag är totalt överlycklig & kan inte tacka honom nog!
Här är en bild på min nya pärla, Kobbe heter han & ja, han är nog lite lagd åt det andra hållet precis som Willy var..

-------

Efter Norrpan-turen blir det en tur åt andra hållet, dvs Malmköping, där vi ska fira mamma som fyllde år i veckan.
Sen blir det hemfärd & utgång (!) tillsammans med Sis & Ingrid.
Jag kommer knappt ihåg hur man gör när man går ut på krogen, kan ni uppfriska mitt minne lite?

------

Inatt/igår kväll ville Leo helt plötsligt börja LEKA klockan 23.30-någonting,
vilket inte var alltför poppis hos hans föräldrar. Efter ca 40 minuter tröttnade han & somnade äntligen om.



Nu, börja fixa mig lite smått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!