sista måltiden

2011-09-30 |22:49:21
Ja, på ett ungefär iallafall.
Imorgon flyttar D ut, jag & Leo kommer sakna honom då han är världens bästa pappa & bästa vän.
Men, detta behöver hända. Jag behöver egen plats & tid, & D kommer alltid vara en underbar vän.

Kvällen bjöd på plantstek med oxfilé & sparris, ja hela kittet faktiskt.
Frugan var här & lättade upp stämningen, vi skrattade så vi kiknade när vi funderade på allt som kunde få plats i Idol-Olles kalufs, hahah! Tack kära fru, med dig är aldrig skrattet långt borta!

D packar för fullt, det är grejer överallt i min nystädade lägenhet.
Som jag sa, det känns skumt & sorgligt, men det är rätt. Det vet jag att det är.

Nu ska jag nog ta mig en varm kopp te, känner mig som vanligt lite småfrusen såhär på kvällskvisten.

Godnatt!


Världens finaste Leo hos världens bästa pappa!
(Tror bilden är tagen i januari någongång, så det är en liten gris minsann!)
Kommentarer
Postat av: D

<3

2011-10-01 @ 07:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!