Bb-väskan

2012-12-31 |10:39:28

Jag tänkte att "nä nu jäklar, man vet aldrig om lillebror vill kika ut innan snittdagen", så jag har börjat packa min & pappa D's bb-väska. Lillebrors är redan färdig, men tog fram den med & dubbelkollade grejerna i den.

Har gjort en liten lista i telefonen med det jag tror att vi vill ha med oss, säg gärna till om vi har glömt något!

Bb-väska till m&d;

Schampo & balsam
Deo
Ansiktskräm & body lotion
Tops
Borste, tofsar & hårnålar
Läppsyl (försvaret)
Tandborste & tandkräm

Amningsbh
Amningsnappar
Amningslinne & nattlinne
Amningsinlägg (tyg!)
Höga trosor
Mammaleggings
Sköna strumpor
Tunikor/koftor till tightsen
En skön sjal

Snacks
Telefon & laddare
Kamera & laddare

Mjukisar, kalsonger & tshirt til D,

Inskrivnings-lappen, ifylld!
Legitimation till båda,

---------------------

Vissa saker kan jag inte lägga ner riktigt än, som ds mjukisar eller legitimation(vi får väl hoppas att vi som alltid tar med oss våra plånböcker när vi åker in).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!