Dagens lunch

2012-12-27 |14:54:39

Det blev en rullande & inte alltför nyttig lunch idag (en väldigt sen sådan blev det också!).
Vi har varit på blixtvisit i Norrköping, på Ingelsta för att kika på mellandagsrean på H&M & Jack & Jones där vi fick presentkort.
Jag fyndade en lång kofta med knappar fram, tog en stor storlek så jag kan ha den efter snittet. Köpte även en ny mascara, min har varit torr länge nu & jag har varit alldeles för lat för att köpa en ny så det var verkligen dags!
D hittade ingenting på j&j, det var så otroligt utplockat nu pga rean. Däremot hittade han 3 tshirtar på JC, så han fick också med sig något nytt hem.

Nu är vi påväg hemåt som sagt, D ska släppa av mig hemma så jag kan vila en stund medans han jobbar lite till & sen åker för att hämta Leo hos farmor.

Kommentarer
Postat av: Nina

Här serverades det raggmunk till middag så det blev donken för oss också ;) hehe!

2012-12-27 @ 20:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!