Feber

2012-12-30 |11:45:59

Leo har krånglat fram & tillbaka mellan vår & hans säng hela natten, jag blev skogstokig eftersom han sparkade på mig i sömnen så jag la mig i soffan vid 3tiden.
Hörde att Leo rosslade en del men han verkade inte lida av det själv som tur var.
På morgonen, vid 9.20(rekordlång sovmorgon!!) kom Leo ut till soffan & väckte mig.
Då var han kokhet & jätterosslig i halsen stackarn. Tog tempen & den visade 38,8 så inte så konstigt att han krånglade inatt & var jättevarm.

Han fick lite juice då det var det enda han ville ha, men den tog slut så vi fick åka & köpa ny + Therahoney mot hans rosslande. Vi åkte också förbi en tjej som sålde en jättefin pop-overall till lillebror (en som står emot vind & regn, med fleece på insidan - perfekt!).

Nu har vi precis kommit hem, Leo verkar lite piggare men ändå inte på topp. Vi får helt enkelt se hur han mår imorgon & om vi åker till hans farmor & firar nyår eller om vi stannar hemma & har en mysig hemmakväll.
Mig kvittar det faktiskt, skulle gärna isolera mig tills lillebror är ute. Hade knappt orken att gå i affären/på Apoteket förut så att vara social står inte högt på min lista just nu..


Nej nu blir det en otroligt sen frukost, man skulle ju kunna tro att vi är tonåringar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!