gårdagens julbord

2012-12-09 |09:39:39
Först ska jag bara vara lite arg, blogg-appen funkar inte alls & det är verkligen inte första gången! MORR!
 
Sådärja, nu fick jag ur mig det.. 

Gårdagen bestod ju av ett hemmagjord julbord som också avnjöts hemma med Frugan & David, det blev mycket mat & desserter! Och det var hur trevligt & mysigt som helst.
 
här kommer ett litet bildregn på vårat julbord; 
 
Vi började med glögg, hemmagjorda pepparkakor & lite ädelost på tub. 
------------------
Uppdukningen på vårat köksbord.
-------------
 
Här avnjuter vi maten i soffan, riktigt gott var det!
 
--------------------
Desserterna!
Creme brûlee, vaniljpannacotta, rocky road, minipajer med blåbär/lemoncurd, knäck, chokladkola, vit chokladmousse med passionsfrukt & sist men inte minst  - en paradisask att dela på!
------
 
 
Om vi blev mätta? 
Gissa tre gånger ;) 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!