Hjärtan & en mage

2012-12-21 |12:26:58

Jag gjorde fina pepparkakshjärtan till vår familj igår, nu hänger de så fint i fönstret. Gjorde även ett till lillebror men det valde jag att inte ta kort på då jag skrev hans namn på det, namnet som vi i stort sett är klara med men ändå inte vill gå ut med förrän han har kommit. Damtedam, spännande va?


Gick förbi spegeln nyss & såg att jösses vad magen står rakt ut! Tog en bild så ni också skulle få se, jag som inbillade mig att magen hade sjunkit för några dagar sen! PAH!

(Vecka 36+2 idag)

Kommentarer
Postat av: 21 år , mamma till William & Ellie

GUUUD VAD MAGEN STÅR UT JA! haha , nu börjar du känna dig riktigt höggravid va? ;) less än?

2012-12-21 @ 14:04:11
URL: http://www.mittlivv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!