Magen

2012-12-02 |23:17:36

Jag har lagt mig & ska sova. Jag ligger ner på rygg & magen står rätt upp!

Lillebror röjde runt lite nyss, men nu har han lugnat sig. Han kanske också ska sova nu, man vet aldrig.

Imorgon är det måndag igen, det är läskigt vad fort den här helgen har gått! Men vi har iaf inte haft tråkigt så mycket som vi har hunnit göra & fixa, skönt det!

Jag har varit duktig & lagt fram både mina & Leos kläder, så det ska underlätta imorgon bitti. Funderar på att ha tights under mina mammabyxor imorgon, eftersom D berättade att det skulle vara 12 minusgrader ute imorgon! Och på måndagar är det planeringsdag på fsk så det betyder att vi är ute med barnen i nästan 2 timmar på fm = frysa ihjäl utan tjocka & bra kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!