Matvägran

2012-12-05 |18:25:49

Leo matvägrar - igen!
Hans tallrik står orörd & han ska minsann INTE äta mat. Jag känner bara att ja då får han vara utan nu, jag tänker inte bråka med honom. Förhoppningsvis inser han att man blir hungrig om man inte äter, annars lär han vara hungrig som en varg imorgon bitti.


Dagens middag är iaf korvstroganoff med ris, längesen vi åt det nu & vi hade en bit falukorv i kylen som behövde ätas.

Min mage slår nu i bordet hela tiden, jag får äta några tuggor & sen luta mig bakåt för lillebror sparkar & trycker överallt när jag lutar mig framåt så jag antar att det är väldigt trångt där inne.

Ikväll blir det en jättelugn kväll framför tv'n, ingen extraenergi här inte! D har precis varit hos ett äldre par & hjälpt dom skotta så han gör nog inte många knop ikväll han heller, vilket jag kan förstå.
Nae, det får bli mjölk/te & pepparkakor i soffan sen, låter perfekt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!