Morgon

2012-12-16 |09:21:14

Hu det var en låååååång natt, Leo & pappa D skulle dela på en 90 säng medans jag sov i en lite bredare bäddsoffa. Så var planen iaf, men vid 00 så ville Leo sova hos mig. Vi låg som packade sillar, jag Leo & lillebror i magen. Jag sover så otroligt dåligt när jag ligger trångt & speciellt med Leo, vet inte varför just med honom men så är det. Sen gick han & la sig hos D igen & sen tillbaka till mig & sådär höll det på i stort sett hela natten...
Vid 7tiden gav vi upp & satte på barnprogram på tv'n så Leo kunde titta på det medans jag & D halvslumrade lite till.

Nu har vi precis ätit frukost uppe i gammelmormors lägenhet, gott!
Leo & moster jessa kollar på Dino 2 på iPaden, mysigt värre.


Vi ska fixa lite mer grejer åt min mormor, ta upp julgrejer från källaren & byta gardiner bland annat.
Planen är att vi åker hemåt vid 12-12.30 så D slipper köra i mörkret om väglaget inte är bra.

Hade en del onda sammandragningar inatt, men det gav sig efter en stund. Men jag börjar ju fundera på om det börjar närma sig snart eller om han håller sig där inne till snittet? Hm.
(Ja vi har fått snitt-datum men vill inte gå ut med det här på bloggen. Inte än iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!