Piggare

2012-12-31 |09:09:08

Leo kom in till oss vid 7.20, han väcker mig & säger "mamma jag hungrig, vi måste äta lunch".
Jag frågar om han inte menar frukost, men nej han menar lunch. Haha sötungen. Förstår att han var hungrig, igår åt han bara någon tugga på en macka till frukost & sen ytterst lite spagetti till middag på kvällen. Så magen måste ju ha varit helt tom, lillskrutten.
Vi gick upp & åt frukost, Leo fick i sig två glas med yoggi & en halv riskaka plus ett stort glas mjölk. Kanske inte det mest ultimata men bättre än inget iallafall!

Sen dess har vi ritat lite & nu myser vi i soffan en stund.
Jag är så otroligt seg & trött, har ingen aning om hur jag ska orka vara vaken tills efter midnatt ikväll.. Hua!

Skönt iallafall att Leos feber är borta, det var bara en dag som den stannade. Pju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!