Minnen

2012-07-12 |08:13:50

Jag rotade fram Leos "mina första år"-bok, åh vad många minnen som kom fram! En bild från ultraljudet, våra sjukhusarmband(Leo hade sitt runt foten) & parkeringskvitto+tillstånd... Ojoj tänk att vi ska få göra allt det här igen! Helt otroligt faktiskt, vilket mirakel det är. Längtar som tusan efter ultraljudet i augusti & längtar som en galning efter att få känna riktiga sparkar. ------------ Var ju hos läkaren igår, fick ta alla prover man kan tänka sig! Urinprovet visade att jag har en urinvägsibnfektion, vilket jag inte hade den blekaste om, så jag fick medicin mot det. Blodprovet visade dåligt järnvärde (106) Så nu blir det att knapra två järntabletter om dagen istället för en. (det kommer INTE magen att gilla..) Jag fick också väga mig, hua! Har änsålänge gått upp 4 kilo, vilket ändå känns helt okej med tanke på att med Leo så hade jag gått upp runt 7 vid den här veckan. Äh, allt ska bort när räkan är ute, då jäklar! Så, nu ska jag ta mig till Ica & handla mjölk & apelsinjuice(ska ta järntabletten till juicen för då tas dom upp bättre av kroppen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!