segdegdag

2012-07-05 |12:47:03
D är ledig, skönt! 
Leo vaknade vid 7.20, men efter lite vyssande av pappa D så somnade han faktiskt om till 8.15, vilket var rena rama lyxen för oss!
Vi åt frukost & sen har vi lekt & skrattat massor allihopa, jättemysigt!
Till lunch blev det lite blandad kompott;
 Leo åt spagetti & köttfärssås(rester),
jag åt pastasallad(rester) & Pappa D åt potatisbullar med bacon & lingonsylt(inte rester!).
 
Nu är vi mätta & nöjda (håll tummarna för att min mat stannar iallafall en halvtimme så kroppen & framför allt räkan får näringen den behöver!), Leo sover sin middagslur & D spelar lite tvspel.
Själv ska jag nog inta horisontalt läge i soffan & kika runt lite på iPaden, lugn dag idag alltså.
Rätt skönt att inte ha en massa måsten, bara ta dagen som den kommer.
 
Uscha, tråkigt inlägg! 
Ska försöka bättra mig, håll ut! 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!