Dagen

2012-06-30 |13:29:28
Den här dagen började med att vakna, äta frukost, D åkte snabbt till jobbet så Leo & jag la oss & sov en stund (gudaaaars så skönt!).
 
Vi vaknade efter kanske 30-40 minuters vila, och leo visste direkt vad han ville göra eftersom det regnade ute.
Hoppa i vattenpölar? Plaska i blött gräs? Ställa sig i fönstret & peka på allt regn?
Hahahah, nejdå, här kör vi the real stuff!
Självklart blev det Pippi för hela slanten!
Jag försökte ett par ggr med att säga att pippi sov, pippi är på semester, pippi är på dagis... Men man kan inte lura den där ungen, det lovar jag er! Herrejösses!
Så, pippi blev det! Ända tills vi gjorde lunch (korv med bröd) & nu är lillkillen nerbäddad i sin säng för en lite tupplur.
 
Solen har börjat kika fram nu så jag tog faktiskt på mig en klänning idag, skönt!
Vi ska nog ut till Bettna sen för att träffa Fajmoooo som Leo säger, var längesen vi var där & bara umgicks.
Nej, nu ska jag nog blunda en liten stund innan D kommer hem.
 
 
 
Vad gör ni en dag som denna?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!