Fredag!

2012-03-02 |07:07:33

Det är en bra dag idag!

Anledningar?

1. Ewe kommer ikväll, vi har inte setts på evigheter- minst! (Okej, vi har inte setts sen i somras, men det borde i allra högsta grad räknas som evigheter!) Vi ska mysa & skratta all night long, precis som vanligt.

2. Klockan är 06.52 & det är nu helt ljust ute! Blir man inte glad på det så borde man kolla upp om man ev. är depprimerad eller något liknande. Jag skulle helst av allt vilja springa ut på torget utanför & vår-skrika lite a la Ronja-style, men sen kom jag på att alkisarna kanske redan har samlats där & jag är lite smårädd för dom så jag stannar nog inne..

3. Det är supergod mat på jobbet idag! Kalvhamburgare med saltgurkskompott, mayo & chipotlepotatis.  Det ni!
(okej, jag lockades mest av hamburgaren då jag inte gillar mayo eller saltgurka & har inte den blekaste om vad chipotlepotatis är, men ändå!) (Ska fråga Sasse vad chipotlepotatis är,sen när han kommer in till jobbet)

4. Hoppar över fyran eftersom det är den vidrigaste siffran jag vet. och ja, jag är fem år. och ett halvt.

5. Ikväll får man äta godsaker utan att få alltför mycket dåligt samvete! Lyckoskutt på det!

6. I stort sett alla gäster har ätit & jag kan för en gångs skull varva ner lite i en timme. Skönt!

7. Sa jag förresten att det är FREDAG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!