Mysdag

2012-03-30 |11:37:25

Jag & leo kör på body & zipperall framför pippi på rymmen-filmen.
Vi pekar på allt på filmen & säger vad det är; hästen, apan, Pippi, blomma, dansa, mat, tåg... Listan är lång!

Snart är det dags att fixa lunch, tror minsann det blir vår favorit idag - pannkaka såklart!

Senare blir det kalas hos Leos tjej Alva som fyller ett helt år idag! Tiden går så fort, lilltjejen är redan stor & staplar runt & är sådär härligt solskensglad som bebisar ska vara :) grattis Alva!

Efter kalaset slänger vi av Leo hos hans farmor + familj, eftersom de ska barnvakta honom imorgon när Dennis jobbar & jag ska göra högskoleprovet.
Usch är nervös faktiskt! Har övat lite lite på ett gammalt prov, fick 13 av 20 rätt på den delen, hoppas att det går bättre imorgon! Håll tummarna för mig då?

Kommentarer
Postat av: Linda

Självklart håller jag tummarna, lycka till!! :)

2012-03-30 @ 17:59:41
URL: http://lindamedfler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!