Trött!

2012-03-15 |20:45:41

Det är nog dagens ord. Är så extremt trött idag, fick skaka-tjoa-sjunga-tralla hela vägen till jobbet imorse för att inte somna när jag körde. Usch läskigt faktiskt!
När jobbpasset äntligen var slut så åkte jag hemåt, där moster Jessa lekte för fullt med Leo. Moster Jessa åkte hem efter en stund & jag & lillkillen fortsatte leka en stund :)
Runt 16 tiden kom min fina fru på besök & vi beställde den efterlängtade kebabrullen som jag har längtar sååååå efter! (vet att jag sa sockerfri månad, men en kebabrulle är ju nästan mat..)
Den var så god att jag inte hann ta en bild på den haha. Leo fick smaka lite & sa först "pissaaa" (pizza) till den innan polletten ramlade ner & han sa "kääbääb". Haha underbara lillskrutt!

Efter en sväng ut till bettna lite snabbt så är vi tillbaka hemma, vi myste med täcken i soffan en stund innan det var dags för Leo att sova för natten.
Nu ligger han & sover som en liten gris & jag ska nog också ta en dejt med den där John blund snart.

Imorgon är det fredag!!

(bilden är från i morse när pappa D & Leo åt frulle, fick den skickad till mig när jag var på jobbet & jäklar vad hjärtat smälter av det där leendet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!