Godnatt

2012-11-26 |22:41:10

Som vanligt så är klockan egentligen alldeles för mkt nu när jag ska sova, borde ha lagt ni för en timme sen eftersom jag är supermegatrött!
Och som vanligt så har jag precis klunkat ett glas vatten innan jag la mig så jag kommer behöva springa & kissa inatt, inte kul men jag var ju så sugen på kallt vatten!

Lillebror bökade runt i magen förut, sen började han lugna sig & jag inbillade mig att han la sig till rätta för att sova en stund. Då börjar D klappa & buffa på magen massor, så han väckte lillebror som sen röjde järnet där inne ett bra tag. Haha ja herrejösses, vilken bus-pappa dom har mina små grabbar ;)


Nu, sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!