Just nu

2012-11-18 |14:25:31

Leo spelar Peppi på iPaden, ja herregud ni måste tro att han sitter ihop med den där plattan! Men nej då, vi har även tvättat, lagat mat, diskat(Leo diskade potatisskal..), städat på Leos rum, gosat & även busat en del.
Det är bara det att jag inte hinner ta kort på allt annat, men just när Leo sitter med iPaden/kollar på film i soffan så sitter han ju still = lätt att fota!
Så nej, vår son är inte beroende av elektronikgrejer ;)


Hur som, pappa D åkte precis med sin lillebror Fabian. De skulle till Globen & gå på Nitro Circus ikväll, kul!
Så det blir en myskväll ensamma för mig & Leo, vi ska värma lite rester senare (Leo får pannkaka & jag får fläskfilegryta med ris) & sen har jag lovat Leo att han ska få bada också.

Han älskar att bada men vi försöker hålla det till varannan dag eftersom man blir så torr om man badar för mkt, plus att då kanske charmen i det försvinner om han får bada heeeela tiden.
Men ikväll så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!