Soffhäng

2012-11-30 |22:02:16

Jag & D kikar på CSI Miami, sjukt spännande & hemskt som vanligt!
(Jag har gråtit en gång..)


Jag smuttar/mumsar på tryfflarna som jag & fru gjorde förra(?) veckan, till det dricker jag ett glas kall mjölk.

Jaa jag vet att tryfflarna har spruckit pga att jag tryckte ner aningens för många i samma låda & att mjölkglaset är tomt så det inte ser sådär jättemysigt ut, men äh! Ni får föreställa er perfekta tryfflar på ett fint fat & ett glas fullt med mjölk, deal?


Jag är stel som en pinne ungefär, kan knappt röra mig utan att det gör ont i stort sett överallt just nu. Men har legat lite konstigt i soffan också, så det kan bero på det.
Hur som, nu är programmet snart slut & det är sovdags för mig! D skulle spela tror jag han sa förut, så honom får man inte sällskap av förrän om ett par timmar.

Ska bli superskönt att inte behöva ställa klockan imorgon, även om Leo väcker oss allt mellan kl 6-7.30 så är det skönt att få ligga & dra sig & inte känna pressen att man ska iväg & behöver stressa.

Nä, Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!