Titta!

2012-11-17 |13:57:43

Jag, pappa D, Leos morfar & Leo åkte ut på landet (till gården där vi bodde förut) & kollade in lite djur.
Vi kikade på kossor, hästar, en hund & en katt. Leo klappade katten, men inget av de andra djuren (de var lite för läskiga).

Tog bara bilder på när vi var hos kossorna, dom var mest spännande tyckte Leo.
Så mysigt att bara kunna åka iväg & låta Leo få se såna djur som han annars bara har i böcker/leksaker hemma.


Nu är vi tillbaka hos mormor & morfar, moster har kommit & maten är snart färdig.

Det blir helstekt kalkon med hasselbackspotatis, brysselkål, svartvinbärsgelé & sås.
Mums! Det är något av det bästa både jag & Jessica vet, så mamma vet att det är ett säkert kort.
Vi brukar försöka äta det här en gång om året, på hösten/vinterkanten, & det är alltid lika gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!