Ultraljud igen!

2012-11-23 |13:50:51
Jag pratade med min kära mormor i telefon & hör hur det piper flera gånger eftersom någon försöker ringa mig, 
jag tittar till på luren & ser att det står Okänt nummer
Fasen, tänker jag. Det är nog folksam som ringer ang. vår skadeanmälan på ipaden igår.
Men nehedå, hade ett röstmedd när jag hade lagt på med mormor & det var sjukhuset som ringde.
Jag har fått en extra ultraljuds-tid på måndag kl 13.30, bara för att dubbelkolla att allt är bra med lillebror där inne efter min lilla vurpa
Känns skönt att få dubbelkolla & det känns jättemysigt att jag ska få se lilla räkan där inne igen!

Nu har jag pluggat färdigt för idag, huvudet snurrar av allt plugg och kroppern ömmar som faaasen.
trodde att min foglossning var påväg bort då jag knappt kände av det alls på fm, men så tog jag tag i disken & gick till ICA för att köpa det sista till min pastasallad - då sa det bara pang & foglossningen slog till igen. Denna gången på båda sidorna, aaaj aaaj! Usch vill inte ha ont, jag vill ju må bra & skulle så gärna (hur konstigt det än låter) ha fixat/städat här hemma idag.. 
Men det finns inte mycket att göra, jag får lyssna på kroppen & ta det piano ett tag istället.
Känner mig lite småtrött så ska faktiskt krypa ner i sängen & slumra någon timme, det var längesen jag gjorde det.
 
 
Godnatt en stund!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Kämpa på det är inte långt kvar, längtar

2012-11-23 @ 16:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!