Godmorgon

2012-10-28 |07:45:37

Är det söndag idag? Eller vad är det för dag? Ojoj jag har ingen koll alls, men börjar få lite hum om vad klockan är nu.
Leo ville gå upp lite innan 6, vilket egentligen var lite innan 7 om man ska vara realistisk & tänka hur hans kropp tänker. Efter lite gos i sängen & att han hade lekt lite på sitt rum så gick vi upp, klockan på micron stod på 8.22 men då var alltså klockan egentligen 7.22 så det var helt okej.
D sover fortfarande, ska väcka honom snart så han kan åka till jobbet.
Det är frost ute, massor! Så nu är nog vintern påväg faktiskt, wie!
Såg på min väder-app att det ska snöa i Karlstad när vi är där, spännande!

Nu ska jag dricka lite te & mysa med min lilla kille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!