Imorgon

2012-10-16 |20:28:56

Är det 17 oktober 2012 & då är det exakt 3 år sen jag & D fick vårat plus som sen blev till världens finaste Leo.
Tänk vad tiden går fort!
Jag kommer fortfarande ihåg det, mina bröst ömmade så jag tänkte att "jag tar väl ett test då" fastän jag absolut inte trodde att jag var gravid (vi hade ju försökt i över ett år & skulle precis få hjälp av kvinnokliniken).
Men där kom plusset!
Jag både grät & skrattade, jag minns att jag halvskrek till D att "det står fel!", men att han sa att nej det stod minsann rätt där på Stickan! Helt otroligt!
Frugan ringde precis mitt i tårarna så jag ljög ihop en historia om att jag hade slagit i tån, senare när hon hälsade på så berättade vi & jag tror minsann hon grät en skvätt hon också.

Åh såna minnen!
Nu är Leo 2 år & 4 månader, om bara 3 månader är han storebror också. Tiden bara flyger iväg, snart är vi en 2barns-familj! Underbart!

-------
Tog precis en bild på två av de personer jag älskar mest, frugan & Leo.
Tänka sig vilken tur jag har som har så otroligt fina människor i mitt liv, jag älskar er!
(& pappa D såklart, men han kom inte med på bild just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!