Lekstund

2012-10-18 |17:28:57

Leo kom nyss hem från dagmamman, pappa D fick åka till jobbet en sväng ikväll igen.
Så nu busar & leker jag & Leo i hans rum en stund innan vi ska laga mat - pannkakor! Funderar på om jag ska göra fläskpannkaka i ugnen eller steka vanliga hederliga pannkakor..
Äh, det visar sig!

Leo tar alla sina små bilar till mattan & låter dom "tanka", sen sprang han & gömde sig bakom dörren haha.
Jag sitter på en hög med kuddar så jag ska kunna komma upp, det börjar bli riktigt tungt att resa sig upp från golvet nu så när D inte är hemma & kan assistera mig så sätter jag mig helst inte direkt på golvet.

Nu ska jag fortsätta busa med min älsklingskille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!