Lördag

2012-10-06 |13:12:50

Vi tog bilen till Ica maxi med Leos mormor & gammelmormor(gangemomo), först stannade vi lite snabbt på något ställe där tanterna köpte blommor så Leo & jag stannade i bilen. Leo passade då på att ta en powernap på en sisådär 5-6 minuter, haha.
Sen åkte vi vidare till Maxi, & där bjöd dom på både choklad, banan & glass = lycklig Leo!

När vi kom tillbaka "hem" så åt vi lite lunch, Leo åt en risifrutti & till efterrätt blev det prinsesstårta! Mums!

Nu ligger Leo & ska försöka sova middag en stund, jag ska nog göra detsamma. Har en jäkla massa sammandragningar så ska försöka varva ner lite, man blir väldigt lätt uppstressad av att vara här haha!

När vi har vaknat ska vi gå med mormor till en stor tema-lekpark så Leo får leka av sig & på hemvägen tar vi en extrasväng förbi Leos gammelmorfars grav. Usch kan knappt förstå att det snart är ett år sen min underbara morfar dog, jag saknar honom så jädrans mycket. Men samtidigt vet jag att han har det bättre där han är nu <3

Nu, sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!