Myskväll?

2012-10-03 |21:00:28

Leo sover äntligen, efter att ha fått vatten & sen fått kissa på toaletten & sen fick vi hämta alla olika bilar/gosedjur som han ville ha & sen..... Ja, ni fattar! Till slut sa jag & D till på skarpen, och sen dess har han faktiskt inte gått upp fler ggr. Ska snart smygtitta in till honom & se om han sover eller leker.


Vid 20 ville jag se Bonde söker fru, men D avskyr såna program så han vägrade & slog på Top Gear ( ett värdelöst bilprogram) men det vägrade jag se.
Så då kompromissade vi genom att se Familj Guy, som jag tycker är helt okej men inte alls så bra & gulligt som bonde söker fru.
Och för ca 20 min sen så däckade D, nu ligger han & snarkar bredvid mig.
Så, vi kör på myskväll deluxe ;)
Haha, ska kika in till Leo & sen byter jag tametusan kanal i smyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!