Stress

2012-10-29 |17:18:08

Usch vilken stressig Blä-dag det har varit. Allt har bara gått fel känns det som. Tur att det blev bättre där en stund när jag träffade min handledare inför min praktik, det kändes jättebra & det ska bli skitskoj att börja på måndag!
Sen gick jag snabbt ner på stan & införskaffade strumpbyxor i gravidsize till sandras kalas på lördag, plus plåster, nässpray & halsbrännatabletter på Apoteket. Efter den snabba shoppingen plockade D & Leo upp mig, & vi åkte ut till LinneaBe i svalsta där vi blev bjudna på fika & småkillarna fick leka en stund, sen lassade vi in skötbordet i bilen (efte lite klurande & D plockade isär det lite) & åkte hemåt.
Nu har D åkt till sitt jobb för att hjälpa sin mamma med något, sen ska vi ut dit igen (& världens snällaste David hjälper oss) & hämtar två hyrbilar.
SEN ska vi nog varva ner lite. Kanske.

Leo fick lite köttbullar & makaroner nu för han var en sån tjurpelle så han ska få sova tidigt ikväll (fru är världens snällaste & passar honom när vi andra är bil-hämtare).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!