Godnatt

2012-09-15 |22:03:42

Det blir en "tidig" kväll här, brukar ju inte lägga oss förrän efter 23 iallafall.

Leo somnade vid 19.30-20.00någonting, jag gick precis in till honom & tog bort lite delar av hans tågbana som han hade tagit med sig till sängen samt vände på honom då han låg som om någon hade vridit armen ur led på honom.

Räkan lever lajban i magen, det är nästan så jag undrar om den har bjudit in en massa kompisar för det guppar & bullras en hel del där inne ibland.


D sover i soffan, han däckade där vid 20.30-21.00 någon gång, så han är skapligt trött han med.
Däremot vägrar han flytta på sig till sängen, och det resulterar alltid i tjafs när jag tjatar på honom att "ääälskling, kom & lägg dig nuuu".
Så den här gången väckte jag honom bara & informerade om att JAG skulle gå & lägga mig, sen frågade jag om han ville ha golvlampan tänd eller släckt (en del lampor i vår lgh tänder/släcker vi med en dosa), då svarade han "tänd" så äh- han får ligga där helt enkelt!
Det är ju han som har nackspärr imorgon, inte jag! Mohahah...


Såå, långt inlägg om egentligen ingenting.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!