Vecka 22

2012-09-05 |16:20:55

Och så smyger vi in i vecka 22, alltså 21+0 idag!

Bebis väger runt 400gram & är ca 27-30cm från topp till tå.

Jag mår faktiskt rätt bra, det är så otroligt skönt! Vid den här tiden när jag väntade Leo så hade jag redan börjat få foglossning, så jag njuter till fullo av att INTE ha det nu.
Visst, halsbrännan är hemsk & jag får sammandragningar när jag stressar & anstränger mig - men det är bara småkrämpor om man jämför med illamående & foglossning.

Magen börjar ta lite mer form & jag känner smått fladder varje dag nu, med andra ord så känns det kanon!

Kan ju inte säga att jag älskar mina bristningar som är kvar sen jag fick Leo, men jag kan ju inte göra så mycket åt det heller förutom att smörja in mig så ofta jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!