Vecka 24 Räkan vs Leo

2012-09-19 |20:45:04
Jag tyckte det var lite roligt att D fick ta kort på mig & magen nu, eftersom jag faktiskt har samma tröja/tunika på mig idag som jag hade i exakt samma vecka med Leo i magen.

Här kommer återigen bilderna från när jag väntade Leo i vecka 23+0, alltså vecka 24.
 
 
 
Och här kommer bilderna som D tog nyss, med räkan i magen i exakt samma vecka.
(dock är dessa bilder tagna med hans telefon, även om den är superbra så är bilderna som vi tog på Leo-magen bättre kvalitet.)
 
 
Jag tycker magen är större nu än med Leo, eller iallafall mer degig.
Men samtidigt hade jag gått upp mer i vikt med Leo & mitt sfmått låg på 28 i den här veckan medans det nu ligger på 24.
 

Återigen, vad tycker ni?
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!