God natt

2013-08-12 |22:09:53

Säger jag som nybliven 24åring.
Föddes ju runt 20.35 någon gång så för exakt 24 år sen var jag rykande färsk minsann!

Nu ska jag läsa lite i min bok & sen sova en timme ungefär innan Max vaknar första gången.
Okej, vem försöker jag lura? Jag kommer läsa en halv rad innan jag inser att jag är för trött & skiter i det.


Imorgon ska Leo till förskolan & vara där en heldag, skönt för både honom & mig. En vän kommer & lånar Max ett par timmar så jag är HELT SJÄLV en stund (studsar av glädje som den hemska förälder jag är)!
Jag ska packa, lägga ut barnens gamla kläder till försäljning & även hinna med en tupplur är min plan. Sen får vi se hur det går med det.


Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!