Just nu

2013-08-15 |11:50:17

Jag har packat upp alla (!) påsar med ren tvätt samt packat en flyttkartong. Barnen har fått lunch & jag är färdig med tvätten i tvättstugan (även den är sorterad & klar!).

Nu slappar vi framför Nalle puh, Leo läser även en namnbok som han hittade i röran haha. Han säger med jämna mellanrum "mamma, den här boken är jättebra!".

Max sitter/ligger på golvet & babblar för fullt med sig själv & leker med allt runtom honom.

Själv ska jag börja kika lite i den sprojlans nya IKEA-katalogen som alldeles nyss ramlade ner i brevinkastet.
Åhå är som ett barn på julafton, älskar verkligen den här katalogen. Varje gång jag gillar ett rum eller en stil så är jag tvärsäker på att precis SÅ snyggt & enhetligt kommer vi också ha det när vi har flyttat. Såklart! Aldrig att vi ska ha tusen blandningar & kaos igen.
Det är iallafall vad jag inbillar mig, haha.
Man måste ju få drömma, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Nina - mamma till Ebba

När vi flyttade gjorde vi ju oss av med ALLA möbler och köpte allt nytt för att få det exakt som vi ville ha det här hemma. Så det går :) och är så värt det! :)

2013-08-15 @ 12:19:42
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!