REKORD-NATT!

2013-08-05 |07:04:16

Max somnade vid 20.30 någonting igår, efter mycket om & men. Han var jättetrött men gnällde ändå massor halvt i sömnen.
Efter en stund tog jag upp honom & vi satt en stund i fåtöljen i hans rum, sen gick jag runt med honom liggandes i min famn. Då slocknade han på en gång & vaknade inte när jag la ner honom, så han kanske bara ville ha lite närhet? Lillskrutten.

Hur som helst, jag la mig vid 22-22.30 någon gång & somnade rätt fort.
Vaknade någon gång på natten men somnade om igen, men jag tänkte på att det var lite konstigt att Max inte hade vaknat.
Klockan 05.30 (!!!!!!) vaknar jag av att Max gnäller i sitt rum, han får nappen en gång & slumrar lite till men vaknar sen igen & då får han en flaska ersättning. Efter den flaskan så somnar han om(!) & sov till 06.45!!!

Jag är så chockad & glad, men framför allt känner jag mig rätt utvilad!
Snälla snälla snälla, låt det vända nu & att Max sover såhär!


Här kommer en rykande färsk bild på en halv-krypande Max i vårat sovrum. Haha stackarn blev lite chockad av blixten när jag tog kort, gullet.
Ni får även en bild på en glad Leo som också är vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!