Stress

2013-12-23 |14:26:17
Ojojoj, det var verkligen inte bara vi som var på stan i sista minuten såhär innan jul. 
Men detta hann/orkade vi med ändå:
1.få Leo klippt! Hurra! (Det krävdes mycket mutbing i form av godis & information om att tomten ser allt såhär dagen innan julafton..)
2. Äta lunch (kidsen åt pannkaka medan vi vuxna åt nachotallrik. Dock mumsade vi båda i oss alla rester av pannkakorna som blev kvar)
3. Köpa julklapp till Leos fina bästis Alva, som kommer hit ikväll. Vi köpte även bingolotter till uppesittarkvällen samt smink till min systeryster. 
4. Köpa en mössa till mig (visserligen på barnavd men äh!)
5. Inte få plats på en buss hem vilket resulterade i att våra kära vänner fick skjuts av pappan i familjen, eftersom minsta tjejen blev dödens död-hungrig & ville käka mammas mjölk. 
6. Gå hem igen! (Max somnade i vagnen & Leo satte sig till slut på hans fötter & somnade till han med. Behöver jag ens nämna att Leo sover som en stock i sin säng just nu?)

Ja, ungefär så. 

Nu ska jag ge mig på att göra egen risgrynsgröt (har aldrig gjort det förut!) & sen griljera skinkan! Det ni, juligare kan det nog inte bli. 

Dagens bilder:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!